Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

Το Διανοητικό Παιχνίδι - The Mental Game 9 - Παρατήρηση









Μπορείς να παρατηρήσεις περισσότερα απλά.... παρατηρώντας Yogi Berra











Παλιά Κουλτούρα
Νέα Κουλτούρα

Κρίνε τι είναι σωστό ή λάθος χωρίς απλά πρώτα να επικεντρωθείς στο τι κάνεις.

Πραγματικά δεν ξέρω τι συμβαίνει σε όλη τη διαδικασία της αιώρησής μου και της προσέγγισής μου.

Προσπαθώ να φτιάξω το διανοητικό μου παιχνίδι χωρίς πρώτα να χαρτογραφήσω το διανοητικό μου παιχνίδι

Είμαι μερικώς ή ολοκληρωτικά τυφλός με το τι συμβαίνει στο σώμα μου όταν παίζω.

Να είσαι συνειδητοποιημένος με το τι κάνεις και πως νιώθεις, μετά σημείωσε τα αποτελέσματα

Αφήνω τον εαυτό μου στην επίγνωση του τι συμβαίνει σε όλη την αιώρηση και προσέγγισή μου.


Παρακολουθώ την διανοητική μου διαδικασία, μετά κάνω τις ρυθμίσεις στην σκέψη και εστιάζομαι. Παρατηρώ τα αποτελέσματα.
Υπόσχομαι να βλέπω τον εαυτό μου το διανοητικό και το φυσικό μου παιχνίδι καθαρά. Τότε μπορώ να επιλέξω να κινηθώ διαφορετικά.


Βλέπω.

Τώρα ας πάμε πίσω στην προπόνηση. Πως μαθαίνεις να βλέπεις καθαρά; Μέσα από την διαδικασία ανάδρασης. Ποιος δίνει την καλύτερη ανάδραση; Οι μεγάλοι προπονητές. Όταν υπάρχει video, προφορική ανάδραση ή κυριολεκτικά να έχεις κάποιον να τοποθετεί το σώμα σου σε λειτουργικές θέσεις, η καλή προπόνηση σε βοηθάει να καταλάβεις τι συμβαίνει που είναι εκτός συνειδητότητάς σου. Αργότερα, όσο περισσότερο «ξυπνάς» τόσο λιγότερο χρειάζεσαι κάποιον να σου λέει τι κάνεις ή ποιές είναι οι άλλες επιλογές που έχεις.
Ενας καινούργιος δείκτης
Η φύση του bowling σε ενθαρρύνει να μετράς και να κρατάς το σκόρ σου συνεχώς. Υπάρχει ένας τρόπος να βάλεις μια νέα παράμετρο μέσα στην προπόνησή σου που μπορείς να την κρατήσεις και στον ανταγωνισμό των αγώνων. Αντί να βαθμολογείς τις βολές βάση της ποιότητας της τέλειας εκτέλεσης, μπορείς να βαθμολογήσεις τις βολές βάση της ποιότητας της συνειδητότητάς (επίγνωσης) σου. Διάλεξε που θα εστιαστείς. Βαθμολόγησε τον εαυτό σου χαμηλά, μέτρια, ή υψηλά σε καθένα από τα παρακάτω μες την προπόνηση:

Επίγνωση του σώματος κατά την διάρκεια της εκτέλεσης.
Αντίδραση της μπάλας και χαρακτηριστικά του διαδρόμου.
Συγκέντρωση και εστίαση
Εμπιστοσύνη και προθυμία για ρίσκο. 

Αυτός είναι ένας τελείως διαφορετικός τρόπος προπόνησης. Μπορείς βέβαια να βαθμολογήσεις οποιαδήποτε άλλη εσωτερική ιδιότητα. Πίστεψέ με, το bowling που θα παίξεις δεν θα υποφέρει στο αποτέλεσμα του. Το σκορ που θα κάνεις θα είναι συσχετισμένο πολύ με την ποιότητα σκοραρίσματος που εξαρτάται μόνο από σένα. Οι περισσότεροι bowlers πάντα ψάχνουν για τα λάθη στο παιχνίδι τους, πάντα ψάχνουν κάτι για να διορθώσουν. Λοιπόν, δεν υπάρχει πραγματική ελευθερία αν το μόνο που κάνεις είναι να ακολουθείς … «συνταγές». 

Υπάρχει περιορισμός στην χαρά και την διασκέδαση όταν πρέπει πάντα να παλεύεις για να νιώσεις ότι κάνεις κάτι σωστά. Από την στιγμή που πραγματικά είσαι ξύπνιος σε ότι συμβαίνει στο χέρι σου, στον ώμο σου, στο σώμα σου και το μυαλό σου είναι εκεί όταν παίζεις bowling, είσαι ελεύθερος να ενσωματώσεις οτιδήποτε και κάθε είδους προπόνηση που θα έρθει στο δρόμο σου. 
Προσέξτε στο 22:22 λεπτό του βίντεο  τι δηλώνει ο Jason Belmonte μετά την νίκη του επι του Chris Barnes όταν ο δημοσιογράφος τον ρωτάει πως άλλαξε το κακό παιχνίδι (τα πρώτα φρέιμ ήταν χάλια) εδώ είναι το παιχνίδι: 

2013 Lucas Oil PBA Bear Open Match 4 Title Match 

ευχαριστούμε τον χρήστη του youtube  BV4A που ανέβασε όλα τα βίντεο.

(συνεχίζεται)







Δεν υπάρχουν σχόλια: