Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2008

Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, Βιέννη 1-10 Ιουλίου 2007


Η μεγαλύτερη ελληνική κατάκτηση σε πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα ανδρών η τρίτη θέση και το Χάλκινο Μετάλλιο!

Πάντα τέτοια!!!!

Κυριακή, 16 Νοεμβρίου 2008

Η Προθέρμανση Στο Bowling



ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Πριν εκτελέσεις οποιαδήποτε άσκηση, είναι σημαντικό να προθερμάνεις τους μυς σου. Το bowling δεν διαφέρει από τα άλλα αθλήματα σε αυτό το σημείο. Από τη στιγμή που το bowling είναι ένα άθλημα ελαφριάς άσκησης, λόγω της φύσης του αθλήματος και λόγω της αναγκαιότητας να κρατήσεις και να παραδόσεις μια μπάλα με κάποιο βάρος είναι δυνατόν για τους μυς και τις αρθρώσεις σου να τεντωθούν.

Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, το επαναλαμβανόμενο τέντωμα πέφτει σε συγκεκριμένα μέρη του σώματος – στο μπράτσο, στον καρπό και στα γόνατα ιδιαίτερα. Επίσης, πολλά γκρούπ μυών συσχετίζονται με την κίνηση του bowling, συμπεριλαμβανομένων των αντιβραχιόνων, της πλάτης, της μέσης, του κορμού, των γοφών και των ποδιών. Οι ασκήσεις που θα πραγματοποιηθούν πρέπει να συμπεριλαμβάνουν τα μέρη του σώματος που χρησιμοποιούνται και πρέπει να σε πηγαίνουν τουλάχιστον στη σειρά των κινήσεων που αναμιγνύονται στο bowling. Οι ασκήσεις πρέπει να ξεκινούν σιγά με ελεγχόμενες κινήσεις, να γίνονται προοδευτικά πιο δυναμικές και να κορυφωθούν με τις ολοκληρωμένες κινήσεις bowling.

ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ
Η προθέρμανση πρέπει να γίνεται πριν ξεκινήσεις να παίζεις bowling είτε για προπόνηση είτε για ανταγωνισμό. Αν έχεις εκτεταμένους χρόνους που δεν παίζεις ίσως να πρέπει να τηρείς κάποιες από τις ασκήσεις για να κρατάς τους μυς και τις αρθρώσεις έτοιμες όταν τις χρειαστείς.

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
Αρχικά πρέπει να ξεκινήσεις κάνοντας κάτι ελαφριάς δραστηριότητας για να αυξήσεις την ροή αίματος στους μυς. Ένα ελαφρύ τρέξιμο ενός τετραγώνου, ή επιτόπιο τρέξιμο για να ανεβούν οι καρδιακοί παλμοί είναι αποδεκτό. Η επόμενη φάση της προθέρμανσης είναι το τέντωμα των μυών και των αρθρώσεων. Αυτό πρέπει να επιτευχθεί αρχικά με παθητικά τεντώματα ακολουθούμενα με ενεργητικά τεντώματα.


Παθητικά Τεντώματα
Τέντωμα Λαιμού – Δίπλωσε το πιγούνι σου κάτω μέχρι να ακουμπήσει το στήθος και νιώσεις το τέντωμα στο πίσω μέρος του λαιμού. Γύρε το κεφάλι σιγά σε κάθε πλευρά μέχρι να νιώσεις το τέντωμα.


Τέντωμα ΄Ωμων 1
– Βγάλε τον αγκώνα σου μπροστά, με το χέρι σου πίσω από το κεφάλι σου. Με το άλλο χέρι πιάσε τον αγκώνα και ήπια σπρώξε μπροστά στην άλλη πλευρά μέχρι να νιώσεις ένα καλό τέντωμα. Επανέλαβε και για τις δυό πλευρές.

Τέντωμα Ώμων 2
– Κράτησε το μπράτσο οριζόντια μπροστά από το σώμα σου. Με το άλλο σου χέρι, πιάσε τον αγκώνα και ήπια σπρώξε το μπροστά από το στήθος σου. Επανέλαβε και για τις δυό πλευρές.

Πλαϊνό Τέντωμα

– Ξεκίνησε σε μια παρόμοια θέση με το τέντωμα ώμων 1 παραπάνω, με το πόδι ελαφριά στο πλάι. Κράτησε τους γοφούς σταθερά, λύγισε τον κορμό σου έτσι ώστε το τέντωμα να το νιώσεις παράπλευρα. Επανέλαβε και για τις δυό πλευρές.
Μύες των γοφών / Ιγνυακός τένοντας
– Με το σώμα σου και τα πόδια να κοιτούν μπροστά, τοποθέτησε το ένα πόδι πίσω και το άλλο πόδι μπροστά, τα χέρια στο μπροστινό μηρό. Σήκωσε το βάρος σου μπροστά παραμένοντας όσο πιο στητός μπορείς και κρατώντας και τα δυό πόδια επίπεδα στο πάτωμα. Επανέλαβε στις αντίθετες πλευρές.

Τέντωμα Ποδιών

- Βοήθησε τον εαυτό σου με το ένα χέρι όταν στέκεται με το ένα πόδι. Στρίψε το πόδι σου ελεύθερα πίσω και κράτησε τον αστράγαλο με το ελεύθερο χέρι σου. Για να αυξήσεις το τέντωμα σπρώξε το πόδι πιο ψηλά πίσω από το σώμα.

Εκταση Αντιβραχίονα

– Κράτησε το μπράτσο με την παλάμη να κοιτάζει κάτω. Τα δάκτυλα και η παλάμη να πέσουν στο στήθος. Πιάσε τα δάκτυλα με το άλλο χέρι και σπρώξτα μπροστά στο σώμα. Άλλαξε χέρια και επανέλαβε.

Μυς καμπτήρας του αντιβραχίονα

- Κράτησε το μπράτσο με την παλάμη να κοιτάζει πάνω. Ρίξε τα δάκτυλα και την παλάμη στο στήθος. Πιάσε τα δάκτυλά σου με το άλλο χέρι και σπρώξτα κάτω, μπροστά στο σώμα. Άλλαξε χέρια και επανέλαβε.
Μυς αντιβραχίονα
- Κράτησε το μπράτσο με την παλάμη να κοιτάζει πάνω. Ρίξε τα δάκτυλα και την παλάμη στο στήθος. Πιάσε τα δάκτυλά σου με το άλλο χέρι και σπρώξτα κάτω, μπροστά στο σώμα. Άλλαξε χέρια και επανέλαβε.
Στροφή της σπονδυλικής στήλης

Περιγραφή:

1. Στρίψε την σπονδυλική όσο σπρώχνεις με τον αγκώνα.

2. Κοίτα πάνω από τον ώμο.
3. Κρατήσου τεντωμένος
Τέντωμα του Ιγνυακού τένοντα
– ΄Ορθια Θέση Περιγραφή:
1. Βάλε τη φτέρνα του ποδιού σε ένα κουτί ή πάγκο στο ύψος περίπου του γόνατου ώστε να είναι τεντωμένη (μπορεί να αποδώσει και με τη φτέρνα απλά στο πάτωμα).

2. Βεβαιώσου ότι οι γοφοί είναι σε γωνία (κοιτούν μπροστά και δεν είναι γυρισμένοι στο πλάι).

3. Κράτησε τεντωμένο το πόδι και όσο πιο ευθεία μπορείς και σκύψε μπροστά από το γοφό με τον πισινό έξω και τη πλάτη ίσια.

4. Μη καμπουριάζεις ή σκύβεις μπροστά.

5. Συγκεντρώσου στο ήπιο τέντωμα και μείνε έτσι.

6. Επανέλαβε για κάθε πόδι.

Τέντωμα τετρακέφαλων ποδιού – όρθια θέση

- Κράτησε σφιχτά το πόδι σου πίσω από το σώμα με το αντίθετο χέρι.
- Τράβηξε το πόδι σου μπροστά και σπρώξε το γόνατο προς τα πίσω.
- Σύσπασε την κοιλιά για να σταθεροποιήσεις τη λεκάνη.
- Πίεσε το πρώτο κόκκαλο του γοφού και ελαφρά επέκτεινε τον γοφό.
- Κρατήσου τεντωμένος
- Επανέλαβε και στα δυό πόδια.

Τέντωμα της Γάμπας Πίσω

-Τα πόδια κοιτούν μπροστά αλλά σε απόσταση.
- Κράτησε το πίσω γόνατο τεντωμένο.
- Σπρώξε τους γοφούς μπροστά.
- Πίεσε την πίσω φτέρνα στο έδαφος και κράτησέ την επίπεδη.
- Μείνε τεντωμένος
- Επανέλαβε τα τεντώματα και στα δυό πόδια.

Σημειώσεις: Τα τεντώματα όλα πρέπει να τα νιώθεις στο πίσω πόδι και ΟΧΙ στο μπροστινό.


Τέντωμα της Γάμπας – Μπροστά

- Τα πόδια σε απόσταση και να κοιτούν μπροστά.
- Χαμήλωσε τους γοφούς και λύγισε το γόνατο του πίσω ποδιού
- Πίεσε πίσω τις φτέρνες και κράτα τες επίπεδες.
- Μείνε τεντωμένος
- Επανέλαβε και στα δυό πόδια

Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου 2008

Ομάδα Γλυφάδας


Κυριαζόγλου Σωκράτης, Παχούλης Βρεττός, Αλαλλούφ Τζόζεφ,

Παρασάκης Σταύρος, Καγιάλογλου Νίκος

Σάββατο, 8 Νοεμβρίου 2008

Καλλίρης Παναγιώτης

Στις ετικέτες έβαλα μια καινούργια ενότητα (Bowler με ιστορία) που αφορά όλους τους bowler που έχουν γράψει την δική τους σελίδα στην ιστορία του ελληνικού Βowling. Ξεκινάω με τον Τάκη Καλλίρη που υπήρξε πρωταθλητής Ελλάδας τις χρονιές 1977-1978 και 1978-1979 και με παρουσία στο παγκόσμιο πρωτάθλημα bowling στην Ταυλάνδη το 1979.

Σακελλαρίου, Καλλίρης Τάκης, Σκοπελίτης. Επαθλο 1980, Δάφνη

Mαραθώνειος Holiday Inn


Μαραθώνειος Holiday Inn



Καμπανάρης, Καλλίρης, Λαγκαδίτης, Γαρουφαλιάς, Μπλάνος Γιώργος.






Καλλίρης Τάκης. Κηφισίας, 1981



Καλλίρης Τάκης - Αρχοντόπουλος, Κηφισίας 1981


Καλλίρης Τάκης: Ταϊλάνδη. Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 1979


Καλλίρης Τάκης, πρωταθλητής Ελλάδας 1979




Καλλίρης - Λινάρδος - Νικολαϊδης 1979







Καλλίρης Τάκης, Πρωταθλητής Ελλάδας 1978

Γεννήθηκα στις 22 Ιουλίου 1954.


Αρχισα να παίζω Bowling το 1975 στον Blanos Bowling στην Πατησίων και Κεφαλληνίας.


Πρωταθλητής Ελλάδος τις χρονιές 1977 - 1978 και 1978 - 1979 στο Bowling Center του Πειραιά με Μέσο όρο 183 και 188 αντίστοιχα.


Συμμετείχα στο Παγκόσμιο Κύπελλο AMF στην Μπανγκόγκ της Ταϋλάνδης και βγήκα 19ος με 186 Μέσο Όρο. Είχα τον πρώτο μέσο όρο στο εσωτερικό πρωτάθλημα Blanos Bowling με 183 Μέσο Ορο το 1979.


Συμμετείχα στα φιλικά ομαδικά Ελλάδας - Ιταλίας, Ελλάδας - Κύπρου, Ελλάδας - Αμερικάνικης βάσης.


Συνεχίζω και αγωνίζομαι, τελευταία μάλιστα δοκιμάζω να παίξω με τα δυό χέρια, με αμείωτο ενδιαφέρον γιατί απλά λατρεύω το Bowling.






Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου 2008

Ελληνική Ομοσπονδία Bowling

Το όνειρο των αθλητών είναι πλέον γεγονός, η Ελληνική Ομοσπονδία Μπόουλινγκ ιδρύεται τον Ιανουάριο του 1985 και τον Μάρτιο του ίδιου χρόνου γίνονται οι πρώτες αρχαιρεσίες για ανάδειξη Δ.Σ. και εκλέγεται ο Γιώργος Μπαρδής πρώτος Πρόεδρος της Ομοσπονδίας.


Η Ελληνική Ομοσπονδία Μπόουλινγκ αρχίζει να οργανώνει Πανελλήνια πρωταθλήματα Κύπελλα Ελλάδας, Ατομικούς αγώνες και να αυξάνει συνεχώς τον αριθμό των αθλητών και αθλητριών που έχει στην δύναμή της.

Το Ελληνικό Μπόουλινγκ αρχίζει να συμμετέχει με ταυτότητα πλέον σε Διεθνείς αγώνες με ικανοποιητικά αποτελέσματα. Το 1988 στην πρώτη εμφάνιση της Εθνικής Ομάδας στ Κύπελλο Εθνών Ευρώπης η Eλληνική ομάδα βραβεύεται ως η καλύτερη πρωτοεμφανιζόμενη ομάδα της τελευταίας εικοσαετίας.

Τo 1990 η Πολιτεία πιστεύοντας στην αναγκαιότητα της ύπαρξης του Ελληνικού Μπόουλινγκ αναγνωρίζει την Ελληνική Ομοσπονδία ως φίλαθλο Ομοσπονδία και την περιλαμβάνει στον προϋπολογισμό της .

Σήμερα η Ελληνική Ομοσπονδία Μπόουλινγκ έχει να καμαρώνει για έναν πρωταθλητή Ευρώπης, τον Κώστα Σακελλαρίου, που το 1993 κατέκτησε την κορυφή, να υπερηφανεύεται ότι το 2007 οι νέοι χρίζονται πρωταθλητές Ευρώπης και η Εθνική Ομάδα κατακτεί το Χάλκινο Μετάλιο στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Και βέβαια να υπερηφανεύεται για πολλές διακρίσεις των αθλητών της σε Διεθνείς αγώνες.

Η Ελληνική Ομοσπονδία έχει στις τάξεις της 38 Συλλόγους από όλη την Ελλάδα και Πρόεδρος της είναι ο Αλέξανδρος Τζούνης.

Τρίτη, 4 Νοεμβρίου 2008

Εγκαίνια Bowling Center Πειραιά 1973

Από τα εγκαίνια του Bowling Center Πειραιά. Ηταν το δεύτερο Bowling Center που άνοιξε στην Ελλάδα το 1973. Ανάμεσα στους κυρίους ο Δήμαρχος Πειραιά Αριστείδης Σκυλίτσης (1907-2006)









Γιάννης Βογιατζής, τραγουδιστής. Παρόν στα εγκαίνια.


Ντίνος Καρύδης, ηθοποιός, έδωσε κι εκείνος το δικό του παρόν.