Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016

Συνέντευξη του Βαγγέλη Κριζίνη Πρωταθλητή Ελλάδας 2016

Με τον χορηγό του Βασίλη Χαρτοφύλλη
Bρισκόμαστε στην πρώτη μέρα του καλύτερου μήνα του χρόνου, του Αυγούστου, αφού είναι ο μήνας που περιλαμβάνει τις διακοπές των περισσότερων από εμάς. Μαζί μου ένας πρωταθλητής, τρείς φορές πρωταθλητής.
Η αφορμή μου δόθηκε από την συμμετοχή του στην εθνική ομάδα που θα πάει στις Βρυξέλλες για να συμμετάσχει στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ανδρών 17-28 Αυγούστου 2016. Πρέπει να αναφέρω ότι φέτος η διοργάνωση έχει ρεκόρ συμμετοχών. Ευχόμαι η Εθνική μας, να είναι μες τις πρώτες θέσεις αν όχι η πρώτη και να εξασφαλίσει την πρόκρισή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ανδρών που γίνεται κάθε τέσσερα χρόνια, με τελευταία φορά τον Δεκέμβριο του 2014 στο ΑμπουΝτάμπι και με επόμενη από τις 14-25 Αυγούστου το 2018 στον Χόνγκ Κόνγκ.

Η εισαγωγή για έναν απ τους πρωταγωνιστές του ελληνικού μπόουλινγκ τα τελευταία χρόνια, τον Βαγγέλη Κριζίνη που με χαρά δέχτηκε όλες τις ερωτήσεις μου.

Α: Ξεκίνημα...  Που συναντήθηκες με το Μπόουλινγκ;

Β: Ενα Σαββατοκύριακο οι γονείς μου, εγώ, ο κομμωτής μου, η γυναίκα του και το παιδί του, πήγαμε για μπόουλινγκ. Τότε  έπαιζα στην καλύτερη ακαδημία ποδοσφαίρου. Συνδέθηκα απ την πρώτη στιγμή με το μπόουλινγκ και μου άρεσε τόσο πολύ, που ήθελα να συνεχίσω, οπότε σταμάτησα το ποδόσφαιρο και ήδη το δεύτερο σαββατοκύριακο είχα δική μου μπάλα μπόουλινγκ. Μιλάμε για το 2002 τότε που ήμουνα 12 χρονών (είμαι γεννημένος το 1990), τότε ξεκίνησα.

Α: Και προτίμησες το Μπόουλινγκ απ' το ποδόσφαιρο! Ολοι ξέρουμε ότι το ποδόσφαιρο είναι το πιο δημοφιλές άθλημα τουλάχιστον στην Ελλάδα μαζί με το Μπάσκετ.

Β: Ηταν κάτι διαφορετικό. Ισως τα φώτα, η ατμόσφαιρα, η έλλειψη αντιπάλου, ίσως το ότι δεν ήταν τόσο διαφημισμένο. Παίζω 14 χρόνια. Είναι μέσα στις προτεραιότητες της ζωής μου και σκοπεύω να παίζω πολλά χρόνια ακόμα.

Α: Το εύχομαι να παίζεις πολλά χρόνια γιατί είσαι σπουδαίος αθλητής. Η έκθεση πάνω στο διάδρομο δεν σε ενοχλούσε; εμένα θυμάμαι, αυτή η έκθεση όταν ήμουν μικρή με έκανε να ντρέπομαι. Μου έφερνε μια αμηχανία. Εσένα μάλλον όχι...

Β: Με άγχωνε αλλά ταυτόχρονα μ΄ευχαριστούσε. Ημουν μόνο εγω κι ο διάδρομος. Δεν είχα αντίπαλο να με μαρκάρει. Οι κορύνες που έπρεπε να πέσουν επίσης με άγχωναν αλλά ταυτόχρονα με έκαναν να ανταγωνίζομαι τον εαυτό μου, να θέλω να τις ρίξω όλες με την πρώτη βολή.

Α: Πολλοί θα έλεγαν ότι είναι βαρετό ένα άθλημα χωρίς αντίπαλο. Εσυ τι λές γι αυτό;

Β: Υπάρχει αντίπαλος και είναι δύσκολο να τον νικήσεις. Πρέπει πάντα να γίνεται καλύτερος ο εαυτός σου, γιατί αυτός είναι ουσιαστικά ο αντίπαλος.

Α: Μίλησέ μας λίγο για τις διακρίσεις σου. Τι έχεις πετύχει ως τώρα;

Β: Στις Ευρωπαϊκές διοργανώσεις όλα ξεκινούν το 2007. Το πρώτο μου χρυσό, μαζί με την Εθνική Νέων, στο Πανευρωπαϊκό Νέων/Νεανίδων που είχε γίνει στη Θεσσαλονίκη. Είμασταν δεμένοι κι αγαπημένοι με τα παιδιά και πήραμε το πρώτο χρυσό για την Ελλάδα, κάτι που δεν έχει ξανασυμβεί από τότε. Εύχομαι να συμβεί σύντομα και πάλι.
Τα τζούνιορ τότε ξεκίνησαν  να διακρίνονται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Το 2005 ξεκίνησε η Εθνική Νέων με την συμμετοχή τους στις Βρυξέλλες. Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα καταφέραμε να διακριθούμε και μάλιστα με την πρώτη θέση και το χρυσό μετάλλιο.
Είμαι Πρωταθλητής Ελλάδας τρείς φορές: 2008, 2013 και φέτος το 2016. Εχω πολλές συμμετοχές και μετάλλια στους Μεσογειακούς, φέτος η Ελλάδα είναι πρώτη στη συλλογή των μεταλλίων στους Μεσογειακούς.

Α: Ποιοί σε βοήθησαν;

Β: Μας βοήθησαν πάρα πολύ οι παράγοντες του ελληνικού μπόουλινγκ, της ελληνικής ομοσπονδίας. Ο κύριος Αλέξανδρος Τζούνης, ο κύριος Βασίλης Κουλοχέρης, ο κύριος Αγγελος Καλογερόπουλος που έτρεχαν τότε το άθλημα και το έκαναν όλο και καλύτερο. Προπόνηση μας έκανε ο κύριος Groenenberg Jack, ο ομοσπονδιακός προπονητής και μέσα στο διάδρομο ο αείμνηστος Δημήτρης Καρέτσος που μας βοήθησε στο αγωνιστικό αλλά και στο τεχνικό κομμάτι. Στην προετοιμασία της εθνικής ομάδας νέων ήταν βοήθεια μεγάλη και ο Τάκης Ξαγοράρης. Μετά από δυό χρόνια το 2008 στο Ελσίνκι πήγαμε με το ευχάριστο βάρος, των Πρωταθλητών Ευρώπης κι ας μην φέραμε μετάλλιο. Κάναμε  ρεκόρ στις πεντάδες που δεν μπορεί να σπάσει γιατί καταργήθηκαν μετά. Κάναμε ρεκόρ και στις τριάδες.
Πηγαίναμε καλά στα ομαδικά, ίσως γιατί είμασταν μαθημένοι στο ελληνικό πρωτάθλημα, γιατί και το 2009 στο Μάλμε στη Σουηδία πήραμε ένα ακόμα χρυσό μετάλλιο παρότι στα άλλα αγωνίσματα δεν πήγαμε καλά. Ετσι τελειώνουν οι διακρίσεις με την Εθνική Νέων για μένα.

Μια απ τις μεγαλύτερες διακρίσεις για την χώρα μας, αν όχι η μεγαλύτερη,  ήταν το 2007 στη Βιέννη με την Εθνική Ανδρών, μετά από 26 χρόνια συμμετοχών της Εθνικής, κατακτήσαμε το χάλκινο μετάλλιο στο ομαδικό. Εκείνη την χρονιά ήμουν 16 χρονών όταν με την διαδικασία των trials είχα μπει στην Εθνική Ομάδα. Λέγαμε το μετάλλιο "όνειρο" γιατί ήταν όνειρο η κατάκτησή του.

Μετά απ αυτό όμως ήρθαν κι άλλες διακρίσεις:  Στο ατομικό χάλκινο μετάλλιο για τον Δημήτρη Καρέτσο, ο Γιάννης Σταθάτος Πρωταθλητής Ευρώπης, ο Μιχάλης Τσιμπλακάκης Πρωταθλητής Ευρώπης στους Νέους, Ασημένιο μετάλλιο στις δυάδες το 2015 με τους Στεφανίδη - Στεφόπουλο. Πρίν βέβαια απ όλες αυτές τις διακρίσεις είχε στεφθεί Πρωταθλητής Ευρώπης ο Κώστας Σακελλαρίου - νομίζω το 1993 - ήμουνα μόλις τριών ετών...

Σε παγκόσμιο επίπεδο, αν θυμάμαι καλά, η καλύτερη θέση που έχουμε κατακτήσει με την Εθνική Ελλάδας Ανδρών ήταν το 2010 στην 8η θέση. Αν ήταν Ευρωπαϊκό θα είμασταν μέσα στα μετάλλια, αλλά ήταν παγκόσμιο με πολλές περισσότερες ομάδες κι υψηλότερο ανταγωνισμό.

Α: Πες μας για το μέλλον. Ποιοί οι στόχοι σου; Τι άλλο θέλεις να πετύχεις;

Β: Από μικρό παιδί κυνηγούσα κάποιο στόχο. Θέλω να έχω πάντα ένα στόχο γιατί θέλω να γίνομαι καλύτερος. Οι διακρίσεις που έρχονται όσο δουλεύεις, σε κάνουν να κυνηγάς υψηλότερους στόχους. Αλλωστε ποτέ δεν ήθελα να μένω χαμηλά. Μου άρεσαν και με ευχαριστούσαν τα ζόρια. Θα ήθελα σε ατομικό ή ομαδικό ένα παγκόσμιο μετάλλιο. Θα ήθελα να γίνω Πρωταθλητής Ευρώπης.

Α: Το Μπόουλινγκ για σένα είναι άθλημα ή χόμπυ;

Β: Δεν ξέρω τι είναι το Μπόουλινγκ για τους άλλους, όμως για μένα είναι άθλημα, είναι η ζωή μου, η καθημερινότητά μου, με κάνει να ηρεμώ, μου αρέσει να παίζω, να γίνομαι καλύτερος. Εχει απαιτήσεις, χρειάζεται όπως όλα τα αθλήματα καλή φυσική κατάσταση και φυσικά τσιγάρα και ποτά δεν έχουν καμιά θέση στο αθλητικό του κομμάτι. Θα ήθελα πάρα πολύ να το δω Ολυμπιακό Αθλημα. Πιστεύω ότι είναι δύσκολο αλλά υπάρχουν κάποιοι που παλεύουν και ελπίζω ότι θα κερδίσουν κάποια στιγμή.

Α: Υπάρχει συνταγή για την επιτυχία;

Προπόνηση με τον Τάκη Ξαγοράρη
Β: Ποτέ δεν τα παράτησα. Οσο πιο πολύ δυσκόλευαν τα πράγματα, τόσο ήθελα να γίνομαι καλύτερος. Ακόμα κι η κακή κριτική του κόσμου με έκανε να γίνομαι καλύτερος. Ο πατέρας μου, μου έχει μάθει μια μαγική λέξη: το πείσμα. Ποτέ να μην τα παρατάω, αλλά να γίνομαι καλύτερος. Αυτή η λέξη με έχει φέρει εδω που είμαι σήμερα.






Γυμναστική με τον Λεωνίδα Καίρη προπονητή



Α: Πόσο χρόνο αφιερώνεις στο Μπόουλινγκ;

Β: Οταν πρωτοξεκίνησα, έκανα προπόνηση 4-5 φορές την εβδομάδα. Υπήρχαν κι εβδομάδες
που δεν έπαιζα σε πρωταθλήματα οπότε έπαιζα συνεχόμενα. Οσο ανεβαίνεις δεν χρειάζεται τόσο πολύ αλλά σίγουρα 3 φορές την εβδομάδα για περίπου 3 ώρες την φορά (κάπου  8 - 10 παιχνίδια σε αντιστοιχία.) Ποτέ δεν κοιτάζω σκορ όταν προπονούμαι. Τον τελευταίο καιρό έχω personal trainer τον Λεωνίδα Καϊρη. Eίναι ο γιός του ανθρώπου που με έφερε πρώτη φορά στο μπόουλινγκ. Του κομμωτή μου, που είπα στην αρχή. Με βοηθάει να κρατάω το σώμα μου σε καλή κατάσταση. Προσπαθώ να κάνω προθέρμανση κάθε φορά πριν παίξω, παρόλο που κάποιες φορές το βαριέμαι.








Α: Τι έχεις να πεις σε κάποιο νέο παιδί που θέλει να ασχοληθεί με το μπόουλινγκ; Υπάρχουν παιδιά που σε έχουν ίνδαλμά τους.

Β: Να έχει αγάπη για το μπόουλινγκ, να έχει πείσμα, επιμονή κι υπομονή και πάντα να έχει στόχους. Αξίζει στο ελληνικό Μπόουλινγκ να είναι ψηλά. Εμείς βάλαμε ένα λιθαράκι αλλά πρέπει να υπάρχουν κι άλλοι να συνεχίσουν.

Α: Θεωρείς ότι υπάρχουν αθλητές / διάδοχοι που να μπορέσουν να φέρουν διακρίσεις;

Β: Θεωρώ ότι κάθε εποχή και σε κάθε χρονιά υπάρχουν ταλέντα που όμως πρέπει να δουλέψουν για να αναδείξουν το ταλέντο τους. Οσο δυναμώνει στην Ελλάδα το μπόουλινγκ τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχει να διακριθεί στο εξωτερικό. Υπήρξαν άνθρωποι που έτρεξαν γι αυτό, θυσίασαν ώρες και δουλειά, αθλητές θυσίασαν ακόμα και τα μαθήματά τους γι αυτό. Οσο υπάρχουν θυσίες κι αγάπη το μπόουλινγκ θα πηγαίνει καλά.

Α: Φέτος ξεκίνησε μια καλή προσπάθεια και  το πρωτάθλημα νέων είχε 4 γύρους. Πιστεύεις ότι είναι καλύτερα έτσι; Βοηθάει; Στη δική σου εποχή υπήρχε μόνο ένας γύρος νέων.

Β: Σίγουρα είναι καλύτερα. Ετσι γίνεται πιο ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα και οι νέοι μπορούν ευκολότερα να χτίσουν φιλίες μέσα από το άθλημα που αγαπούν και είναι κοινό τους ενδιαφέρον.

Α: Πόσο σημαντική είναι η συμβολή του προπονητή στην επιτυχία ενός αθλητή μπόουλινγκ; Σε άλλα αθλήματα θεωρείται δεδομένο ότι υπάρχει προπονητής. Ακόμα όχι για το μπόουλινγκ.

Β: Εγω είμαι αυτοδίδακτος κι έπαιρνα συμβουλές από παντού. Σίγουρα με την εμπειρία των δυό τελευταίων χρόνων που έχω προπονητή, ξέρω ότι δυό μάτια έξω από σένα είναι καλύτερα, ειδικά όταν έχουν γνώσεις, αν όχι του πανεπιστημίου, του αθλήματος που κάνουμε μέσω των σεμιναρίων της παγκόσμιας ή της ευρωπαικής ομοσπονδίας. Ετσι με την εμπειρία του αυτοδίδακτου που τώρα όμως έχω προπονητή δεν δυσκολεύομαι να απαντήσω ότι είναι καλύτερα να υπάρχει προπονητής. Είναι όμορφο να υπάρχουν ακαδημίες με προπονητές γιατί αν μη τι άλλο κερδίζεις χρόνο.

Α: Δεν υπάρχει σχολή προπονητών, αν και τον τελευταίο καιρό ο υφυπουργός προσπαθεί να δημιουργήσει σχολές για όλα τα ερασιτεχνικά αθλήματα.

Β: Σίγουρα η πιστοποίηση των προπονητών θα βοηθήσει. Ακόμα και στο ψυχολογικό κομμάτι καλά θα είναι να ξέρεις ότι υπάρχει ο προπονητής που ξέρει να διαχειριστεί τους φόβους σου. Μακάρι να δημιουργηθεί σχολή προπονητών.

Α: Πόσο σημαντικό είναι το "διανοητικό παιχνίδι"; Το mental game.

Β: Το διανοητικό παιχνίδι είναι ιδιαίτερο. Θυμάμαι ότι σε ένα σεμινάριο του εξωτερικού που είχα παρακολουθήσει μας έλεγαν ότι για κάποιον που είναι καλός στο τεχνικό κομμάτι του παιχνιδιού το διανοητικό παιχνίδι είναι το 85%. Η σωστή διαχείρηση του εαυτού σου μπορεί να σε πάει ακόμα πιο ψηλά.

Α: Γνωρίζω από παλιούς παίκτες, κάποιοι το κάνουν ακόμα, ότι ακριβώς επειδή είναι σημαντικό το διανοητικό παιχνίδι, παίζουν μαζί σου σ αυτό το επίπεδο. Είπαμε ότι δεν έχεις αντίπαλο αλλά αν καταφέρει κάποιος με μια κουβέντα του  να σε νευριάσει ίσως το κάνει με σκοπό να σε παίξει βρώμικα.

Β: Είχα ανθρώπους που με βοήθησαν και σ αυτό το κομμάτι. Είναι σημαντικό να γίνεσαι καλύτερος στο διανοητικό παιχνίδι. Οταν κάποιος πάει να σου σπάσει την ψυχολογία η δύναμή σου στο διανοητικό παιχνίδι σε κάνει να το ξεπερνάς. Δεν επιτρέπει να σου ρουφήξει κανείς την ενέργειά σου. Κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος ακόμα και μές την προπόνησή μου. Στο εξωτερικό εκτός του προπονητή υπάρχει και ψυχολόγος. Στην προπόνηση το δουλεύω μόνος μου, στον αγώνα μαζί με τον προπονητή μου.

Α: Πάμε και πάλι στην Εθνική Ομάδα. Είσαι από τους πιο έμπειρους Ελληνες αθλητές με πολλές διακρίσεις εντός και εκτός των συνόρων. Ποιά απ όλες τις εμπειρίες ξεχωρίζεις;

Β: Οταν φοράω το εθνόσημο δεν μπορώ να ξεχωρίσω την επιτυχία. Για μένα είναι η ύψιστη τιμή για τον αθλητή η συμμετοχή του στην Εθνική Ομάδα. Ομως το 2007, τότε που ήμουν 16 χρονών, υπήρχε η ιδιαιτερότητα ότι έπαιζα μαζί με τα ινδάλματα που είχα ως αθλητής, μαζί με τα πρότυπά μου και μπορώ να πω πως ξεχωρίζω αυτήν την συμμετοχή μου.

Α: Σε ποιούς αναφέρεσαι;

Β: Στον Δημήτρη Καρέτσο, στον Λεωνίδα Μαραγκό και στον Σταύρο Παρασάκη.

Α: Είμαστε στην τελική ευθεία για την συμμετοχή σου σε ακόμα μια εθνική ομάδα που θα αγωνιστεί στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ανδρών,  στις Βρυξέλλες. Πιστεύεις ότι μπορείτε να διεκδικήσετε; Ποιά η άποψή σου για την εθνική ομάδα;

Β: Υψιστη η τιμή της συμμετοχής στην Εθνική Ομάδα όπως πρωείπα. Εφόσον κάποιοι αγωνίστηκαν και κατάφεραν  παρά τις δυσκολίες να φύγει η εθνική για να συμμετάσχει στο Πανευρωπαϊκό, έχουμε στόχους και πίστη ότι μπορούμε να διεκδικήσουμε. Εχω στους συναθλητές μου εμπιστοσύνη γιατί έχουμε αγωνιστεί αρκετές φορές μαζί. Είμαστε μια πολύ δυνατή εθνική και πάντα πάμε για το καλύτερο. Μπορούμε να παίξουμε σε όλες τις συνθήκες λαδώματος και πιστεύω ότι τα καλύτερα έρχονται. Ο πρώτος μας στόχος να πάρουμε την πρόκριση για το παγκόσμιο του 2018 και γιατί όχι να διεκδικήσουμε μετάλλια.

Α: Ποιοί είναι οι συναθλητές σου που απαρτίζουν την εθνική ομάδα;

Β: Μαζί με εμένα είναι ο Σταύρος Παρασάκης, ο Σταμάτης Ρορός, ο Γιάννης Σταθάτος, ο Νίκος Κεκέσης και ο Δημήτρης Γεωργαντάς.

Α: Πόσες μπάλες πρέπει να έχει ένας αθλητής; Επειδή πολλοί μπορεί να μην γνωρίζουν, άλλη μπάλα έχεις για το μακρύ, άλλη στο κοντό κλπ

Β: Οταν κάποιος ξεκινάει, είναι δηλαδή αρχάριος,  είναι εύκολα τα πράγματα. Αρκεί μια μέτρια μπάλα. Οσο ανεβαίνει το επίπεδο θα πρέπει να έχεις μπάλες για όλα τα λαδώματα. Παράδειγμα η μια να έχει μήκος, να έχει διαφορετική πρόσφυση, να στρίβει νωρίς κλπ

Α: Τα τρυπήματα πόσο ρόλο παίζουν σ αυτό;

Β: Νομίζω πως ίσως ένα 20%. Η τεχνολογία που αναπτύσσεται στην επιφάνεια της μπάλας και τον πυρήνα της  είναι νομίζω πιο σημαντικά στοιχεία απ τα τρυπήματα.

Α: Οι αθλητές χωρίζονται σε  κατηγορίες;

Β: Ναι σε Strokers, Crankers, Spinners, Tweeners... Eγω  είμαι στην πρώτη κατηγορία, Stroker. Οι Tweener είναι αυτοί που δεν έχουν μεγάλες γωνίες προς τα αριστερά του διαδρόμου κι έχουν στοιχεία απ τους Crankers και τους Strokers, αλλά πιο κάτω με μήκος και οι Spinners έχουν ένα δικό τους τρόπο και πολλοί δίχεροι είναι σ αυτή τη κατηγορία.

Α: Το μοτίβο λαδώματος επηρεάζει πολύ τον αθλητή; Στην Αμερική έχουμε ξεχωριστούς πρωταθλητές ανα τύπο λαδώματος και μάλιστα δίνουν παράξενα ονόματα στα μοτίβα τους. Shark, Chameleon κλπ

Β: Οι έμπειροι αθλητές ξέρουν να "διαβάζουν" τα λαδώματα και να τα συνδιάσουν με μπάλες οπότε έχουν πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους που δεν ξέρουν. Ετσι ξεχωρίζουν οι καλοί αθλητές.

Α: Εχεις χορηγό;

Β: Εχω χορηγό κι είναι η εταιρεία Brunswick όπου  ο επίσημος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα είναι ο Βασίλης Χαρτοφύλλης κι ο γιός του Στέφανος μαζί με τον συνέταιρό τους Κώστα Βιδάλη. Εκτός από υλικά μου δίνουν την ευκαιρία να παίζω σε τουρνουά του εξωτερικού για να αντιπροσωπεύω την Brunswick και να προωθούμε έτσι την ανάπτυξη του Μπόουλινγκ.

Α: Θέλει την βοήθειά μας το Μπόουλινγκ για να το βοηθήσουμε και να το κάνουμε μια μέρα ολυμπιακό άθλημα.

Β: Παίζουν ρόλο οι χορηγοί. Οταν ο χορηγός σου δίνει 30 μπάλες το χρόνο έχεις πλεονέκτημα και μπορείς να εργαστείς, να έχεις επιτυχίες, ώστε να ανταποδώσεις στο χορηγό το καλό που σου κάνει.

Α: Πόσες μπάλες θα πάρεις στο Πανευρωπαϊκό; Ολες σου τις μπάλες; Με πόσες επιτρέπεται να παίξεις;

Β: Δεν μπορώ να τις πάρω όλες γιατί είναι πάρα πολλές. Δηλώνουμε 6 μπάλες ακόμα κι αν πάρουμε μαζί 16. Παίζεις όμως με τις 6 που έχεις δηλώσει. Τώρα ακόμα δεν έχω καταλήξει
αλλά θα αποφασίσουμε μαζί με τον προπονητή μου.

Α: Μια και έθιξες τον προπονητή σου θα μας πεις ποιός είναι και αν θέλεις να ευχαριστήσεις κάποιους ανθρώπους που θεωρείς πως σε βοήθησαν μέσα στα χρόνια;

Β: Ο πρώτος που με πίστεψε ήταν ο Κώστας Σακελλαρίου που με πήρε απ το χέρι και με έβαλε στο χώρο, όταν ακόμα γκρίνιαζα. Οφείλω να ευχαριστήσω τον Γιώργο Κύβελλο και την κόρη του Ευαγγελία που ακόμα και σήμερα με βοηθούν. Βοήθησαν οι παράγοντες της ομοσπονδίας όπως ο Αλέξανδρος Τζούνης, ο σημερινός μου προπονητής Τάκης Ξαγοράρης είναι σίγουρα μεγάλη βοήθεια και στέκεται δίπλα μου όποτε τον χρειάζομαι. Ο Δημήτρης Καρέτσος αν δεν μας στήριζε σαν προπονητής στην εθνική ομάδα ίσως να μην είχα ασχοληθεί τόσο πολύ. Και βέβαια ο σημαντικότερος όλων, χωρίς να θέλω να μειώσω όλους τους υπόλοιπους,  ο κομμωτής μου Αλέξανδρος Καίρης που με έβαλε στον χώρο του μπόουλινγκ. Χωρίς αυτόν δεν θα ήξερα καν ότι υπήρχε.

Α: Κλείνοντας τι θα ήθελες να μας πεις, ελεύθερα.

Β: Θα ήθελα να συμβουλέψω τους νέους να αγαπούν αυτό που κάνουν και το άθλημα που έχουν διαλέξει. Θέλω να δω το μπόουλινγκ Ολυμπιακό Αθλημα και να αντιπροσωπεύσω τη χώρα μου. Είμαι ευγνώμων για όσα έχω πετύχει.

Α: Ευχαριστώ σαν  Bowlpedia για την συνέντευξη που μας παραχώρησες και βέβαια εύχομαι μαζί με όλους τους Ελληνες που αγαπούν το άθλημά μας, καλή επιτυχία στην Εθνική Ομάδα, την Ομάδα της καρδιάς μας και βέβαια καλό κι ασφαλές ταξίδι!

Επίσημη ιστοσελίδα του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος ΕΔΩ

Για το Bowlpedia

Κρητίδη Αντα

Δεν υπάρχουν σχόλια: