Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Αυλαία και Επιστροφή απ το 19ο Μεσογειακό Πρωτάθλημα 2016

Εκλεισε η αυλαία του 19ου Μεσογειακού Πρωταθλήματος και οι αθλητές της Εθνικής ομάδας επιτέλους θα ξεκουραστούν. Για μια εβδομάδα έπαιζαν κάθε μέρα από 6 παιχνίδια. Αλλά κατάφεραν πολλά!

Στην επιστροφή μας βρήκαν να τους περιμένουμε για να τους συγχαρούμε και να τους ευχαριστήσουμε από κοντά. Να δούμε τα χαρούμενα πρόσωπά τους και να τους πάρουμε τις πρώτες  δηλώσεις.

Ρωτήσαμε τον Βαγγέλη να μας πει πως του φάνηκε η διοργάνωση στο σύνολό της.

"Πήγαμε στην Ιταλία με σκοπό να περάσουμε πρώτοι στα μετάλλια γιατί ξέραμε πως μπορούσαμε. Μετά από μια εβδομάδα καλού μπόουλινγκ το καταφέραμε και είμαστε όλοι πολύ χαρούμενοι γι αυτό. Πιστεύω ότι η Ελλάδα  θα είναι ο οδηγός στην κούρσα των μεταλλίων τα επόμενα χρόνια."

Πρώτος σε όλα τα αγωνίσματα, στα 24 παιχνίδια των Μεσογειακών. Του ζητήσαμε να μας πει πως ήταν η εμπειρία στα masters.  Μπήκε πολύ δυνατά και τελικά κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο και την δεύτερη θέση στο βάθρο των νικητών. Παρόλο αυτό το γεγονός νομίζω ότι στην καρδιά όλων μας ήταν ο κορυφαίος όλης της διοργάνωσης.

"Ξεκίνησα μέτρια στους οκτώ, αλλά είχα πολύ καλό ρυθμό στον ημιτελικό και έπαιξα καλά. Πέρασα στον τελικό κι εκεί έκανα το λάθος να είμαι λόγω αυτοπεποίθησης γρήγορος. Λίγο πριν το δεύτερο παιχνίδι του τελικού μου άνοιξε ο αντίχειρας και δεν μου επέτρεψε να χαρίσω ένα ακόμα χρυσό στην εθνική μας.
Παρόλα αυτά είμαι πολύ χαρούμενος για την επίδοσή  μου τόσο στα masters όσο και σε όλους τους αγώνες της εβδομάδας. Ευχαριστώ όσους προσπάθησαν και κατάφεραν να συμμετέχει η Εθνική στο Μεσογειακό Πρωτάθλημα. Τώρα λίγη ξεκούραση και ξανά στο ρυθμό των προπονήσεων."

Ρωτήσαμε και την Αλέκα να μας πει δυό λόγια για την εμπειρία της στο 19ο Μεσογειακό Πρωτάθλημα:

"Ηταν η τέταρτη συμμετοχή μου σε Μεσογειακούς αγώνες κι αυτή εδώ θα γίνει μια γλυκόπικρη ανάμνηση. Πικρή γιατί δεν μπόρεσα να αποδώσω αυτό που μπορούσα και έτσι δεν βοήθησα αρκετά την ομάδα μου, αλλά γλυκιά γιατί η ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ, ήταν φανταστική και κέρδισε επάξια όλα αυτά τα μετάλλια.
Ευχαριστώ τους συναθλητές μου για την αγωνιστικότητά τους και το ήθος τους και τον προπονητή μας Γιόση Αλλαλούφ, που έκανε ότι μπορούσε για να μας βοηθήσει και μέσα και έξω απ τους διαδρόμους. Τέλος Ευχαριστώ την ΤΕΜ, γιατί ξέρω πολύ καλά πόσα εμπόδια πρέπει να περάσουν για την οποιαδήποτε αποστολή. Εύχομαι του χρόνου τα μετάλλια να διπλασιαστούν!"

Η Γεωργία Σαγώνα που εκτός των μεταλλίων έκανε και νέο ρεκόρ με τον Βαγγέλη Κριζίνη δήλωσε με την επιστροφή της:

"Μια ακόμα αποστολή με την Εθνική Ομάδα έφτασε στο τέλος της. Μια αποστολή πραγματικά επιτυχημένη. Μια Εθνική που φώναξε "Είμαστε εδω και πάλι".  Αυτό το ομολογεί η συγκομιδή των μεταλλίων. Εγινε μια καλή διοργάνωση και δώσαμε όλοι τον καλύτερο εαυτό μας, αποδεικνύοντας ότι παρόλα τα προβλήματα που υπήρξαν στο ελληνικό μπόουλινγκ, συνεχίζουμε να το υπηρετούμε και να το αναπτύσσουμε με επιτυχίες που ξεφεύγουν απ τα στενά όρια της χώρας μας.
Σε προσωπικό επίπεδο είμαι πολύ ευχαριστημένη απ την απόδοσή μου και την συνολική μου εικόνα και υπόσχομαι να προσπαθώ το ίδιο σκληρά και επίμονα για ακόμα καλύτερα πράγματα.
Πρωτεργάτης στο συνολικό αυτό αποτέλεσμα ο Κος Αδαμίδης τον οποίο κι ευχαριστώ θερμά, γιατί κατάφερε με τόσες πολλές δυσκολίες και μεγάλο αγώνα να είναι εκεί για ότι χρειαστεί. Μεγάλο μερίδιο των επιτυχιών το οφείλουμε βέβαια στον Κο Αλλαλούφ, τον προπονητή μας, με τις υποδείξεις του και με την συσπείρωση σαν ομάδα. Γιατί αυτή η Εθνική ήταν Ομάδα και τον ευχαριστώ γι αυτό. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω όσους ήταν εκεί δίπλα μας, αλλά και όλους τους φίλους του αθλήματος οι οποίοι κάθε λεπτό, όπως μάθαινα ρωτούσαν κι αγωνιούσαν για τα αποτελέσματα."

Ο Σταμάτης Ρορός στους πρώτους του μεσογειακούς αγώνες αλλά στην πέμπτη του συμμετοχή με την Εθνική μας ομάδα δήλωσε:

"Ηταν κι αυτή μια από τις εμπειρίες που έχει ήδη σφραγισθεί στη μνήμη μου και θα μείνει εκεί για πάντα! Γιατί φυσικά έχει να κάνει με το άθλημα που με εκφράζει, που με παθιάζει και με κάνει να αγαπώ όλο και περισσότερο την Ελλάδα.
Τιμή για ένα αθλητή, τιμή για μένα, η συμμετοχή μου στους Μεσογειακούς Αγώνες... Ηταν το μόνο που δεν είχα ζήσει ακόμα... δοξάζω τον Θεό που με αξίωσε να το ζήσω κι αυτό! Και τι δεν έζησα!!!
Διακρίσεις, γέλιο, ομαδικότητα. Και τι δεν εισέπραξα!!! Χαμόγελα... αγκαλιές για άλλη μια φορά!!
Υποχρέωσή μου, ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όσους βρέθηκαν δίπλα μου, σε όσους με πίεζαν να παλαίψω, σε όσους με τόνωναν τόσο πολύ σαν τους κοιτούσαν να παλεύουν κι αυτοί!
Σ ευχαριστώ Βαγγέλη αδερφέ μου!!! Σ ευχαριστώ Αλέκα, μανούλα μου!!! Σ ευχαριστώ Γεωργία καλή μου φίλη!!!
Σ ευχαριστώ Γιόση καθοδηγητή μου!!! Σ ευχαριστώ Τάκη και Αλεξ, φανατικοί οπαδοί μου!!! Και το μεγαλύτερο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όσους χάρηκαν με την χαρά μας!!!"


Επιστροφή Εθνικής, απ το πλάνο λείπουν οι Μανώλης Μιχάλενας (που πήρε το τραίνο για να έρθει στην επιστροφή της εθνικής), Τάκης Ξαγοράρης  Γιώργος Μαυρομμάτης, Νίκος και Γιώργος Κωνσταντίνου και Βανέσσα Κατσούδα.


Τέλος ζητήσαμε  μια δήλωση απ τον  Γιόση Αλλαλούφ  για την πρώτη και πολύ πετυχημένη αποστολή που συμμετείχε σαν προπονητής:

"Η φετινή αποστολή της Εθνικής Ομάδας στους Μεσογειακούς Αγώνες στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Η συγκομιδή μεταλλίων αλλά και το νέο ρεκόρ στις μεικτές δυάδες, απέδειξαν ότι είχαμε την καλύτερη ομάδα στην διοργάνωση. Οι αγωνιστικές επιδόσεις αλλά και το ήθος των αθλητών μας, έκαναν τις υπόλοιπες ομάδες να μας θαυμάζουν. Είμαι υπερήφανος για τους αθλητές μας και για την συνεργασία που είχα μαζί τους."



Με την σειρά μας, τους Ευχαριστούμε κι εμείς
για όσα ζήσαμε κοντά τους, αν και είμασταν μακριά τους.





Δεν υπάρχουν σχόλια: